خرید اینترنتی پتو نوزادی به صورت عمده

گروه تولیدی زرین نی نی با هدف گسترش تجارت الکترونیک و خرید اینترنتی پتو نوزادی اقدام به تولید انواع اقلام سیسمونی نموده است تا خریداران عمده گرامی جهت تامین رفاه حال کودک خود و صرفه جویی در وقت و هزینه خود با حذف واسطه ها و به طور مستقیم خرید خود را به سرانجام برسانند.

 

خرید اینترنتی پتو دورپیچ نوزاد

خرید اینترنتی پتو دورپیچ نوزاد

 

گروه تولیدی سیسمونی زرین نی نی با فراهم نمودن خرید اینترنتی پتو دور پیچ نوزاد در انواع طرح ها و رنگهای مختلف و متناسب با ذوق و روحیات کودکان و جلب اطمینان خاطر والدین در تلاش است تا با ایجاد کانال های اجتماعی مجازی از قبیل تلگرام و اینیستاگرام و ارسال پیام از طریق برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش این گروه تولیدی می توانند سفارش خود را ثبت نموده و پس از تائید و پرداخت مبلغ تمام شده این محصول ، پتو نوزادی دلخواه خود را تحویل بگیرند.

 

خرید اینترنتی پتو نوزادی به صورت عمده

خرید اینترنتی پتو نوزادی به صورت عمده

 

مجموعه زرین نی نی براین اصل پایبند است تا محصولات تولیدی خود را به صورت عمده و ارزان به فروش برساند.گفتنی است که پتوی نوزاد باید از جنس‌هایی تولید شده باشد که پوست، به‌ویژه پوست‌های حساس را آزار ندهد و قابل تنفس باشد. برای تشخیص دادن قابل تنفس بودن پتو، می‌توانید پتو را در برابر نوعی منبع باد، مانند پنکه، قرار دهید و اگر نسیم باد را از طرف دیگر پتو احساس کردید، جنس آن تنفسی است. الیاف پتوی نوزاد باید بیشترین سازگاری را با پوست لطیف و حساس کودکان داشته باشد. قابلیت شستشو در ماشین لباسشویی هم نکته مهمی در انتخاب پتوی نوزاد است.

 

بهترین مارک پتو نوزادی

بهترین مارک پتو نوزادی

 

استفاده از پتو، روانداز و بالش نرم برای نوزادان کمتر از ۱۲ ماه در تختخواب یا گهواره آنها، خطر خفگی یا مرگ ناگهانی نوزاد را افزایش می‌دهد.این گروه تولیدی با تولید بهترین مارک حوله نوزادی، برای نوزادان کمتر از یک سال، استفاده از پتوهای پوشیدنی، کیسه خواب یا پاپوش‌های نوزاد تولیدی خود را به عنوان مناسب‌ترین گزینه برای خرید والدین توصیه می کند.

 

پخش عمده پتو نوزادی

پخش عمده پتو نوزادی

 

گروه تولیدی زرین نی نی با فراهم نمودن خرید اینترنتی پتو نوزادی و دارا بودن قابلیت پخش عمده پتو نوزادی این توانایی را دارد تا انواع محصولات سیسمونی تولیدی خود را با بالاترین سطح کیفی به ظوریکه ریسک خفگی نیز از یک سالگی کودک کاهش دهد به صورت عمده روانه بازار جهانی نماید باید این نکته را متذکر شد که بیشتر کودکان ۱۲ ماهه قادرند غلت بخورند و توان و چالاکی کنار زدن پتو از روی صورتشان را دارند. پس وقتی کودک ۱۲ ماهه شد، ا‌یرادی ندارد که یک پتو یا اسباب‌بازی محبوب را برای تسکین خود به تختش ببرد اما حتی آن زمان هم ایمن‌تر است که تختش را نسبتاً خالی نگه دارید.

 

تولیدی پتوی نوزاد

تولیدی پتوی نوزاد

 

گروه تولیدی زرین نی نی با هدف ترویج خرید اینترنتی پتو نوزادی وتولید پتوهایی از جنس پنبه سعی در ارائه بهترین محصولات را دارد به طوریکه در بافت آن از الیاف و مواد قابل تنفس استفاده شود . هنگام خرید پتوی پنبه‌ای، به دنبال پنبه‌هایی بگردید که ارگانیک باشد و تا جایی‌که امکان دارد از نوع شیمیایی آن که حساسیت‌زاست، دوری کنید. همچنین باید پتویی بخرید که مناسب فصل سال باشد. در فصل زمستان نوع سنگین‌تر و در فصل تابستان نوع سبک‌تر آن را بخرید. به آب‌وهوای منطقه‌تان نیز توجه کنید، اگر در هوای گرم‌تر زندگی می‌کنید، نیاز به پتوهای ضخیم ندارید.

 

ابعاد پتوی نوزادی

ابعاد پتوی نوزادی

 

هنگام خرید پتوی نوزاد باید به ابعاد آن توجه ویژه ای نمود. بهتر است پتوی نوزاد، آن اندازه باشد که همه جای بدن کودک‌تان را به‌خوبی بپوشاند. اما آنقدر هم بزرگ نباشد، که نوزاد درون آن ناپدید شود. پتوی نوزاد در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شود که بهترین انتخاب، اندازه ۱۰۰ در ۱۰۰ سانتی‌متری آن است. این اندازه، آنقدر بزرگ نیست که سبب ساز مشکلات حمل باشد و آنقدر کوچک هم نیست که نتواند تمام بدن نوزاد را بپوشاند.

 

پتو زیپ دار نوزاد

پتو زیپ دار نوزاد

 

گروه تولیدی زرین نی نی به عنوان مرکز خرید اینترنتی پتو نوزادی ، کلکسیونی از انواع پتو زیپ دار نوزاد با طرح‌های متنوع و مناسب برای کودکان را در رده های سنی مختلف آماده نموده است.لازم به توضیح می باشد که علاوه بر سرویس خواب چند مدل پتوی زیپ دار نوزاد و یک روانداز نازک مناسب بیرون برای نوزادتان مورد نیاز است.
مادران و پدران می‌توانند بر اساس ابعاد، جنس، نحوه شستشو و سایر مشخصات مثل چندلایه بودن یا داشتن زیپ یا دکمه در هر محصول بهترین انتخاب را برای فرزند دلبندشان داشته باشند. نظرات خریداران محصول هم به شما کمک می‌کند تا دغدغه‌های والدین و نیازهای کودکان در سنین مختلف را بهتر بشناسید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما