قیمت لحاف تشک بالش نوزاد در سطح ارزان

گروه تولیدی زرین نی نی با تعیین قیمت لحاف تشک بالش نوزاد در سطح ارزان توانسته است پاسخگوی نیاز بسیاری از خریداران عمده باشد. با ما همراه باشید تا شما را در تهیه و خرید بهترین ست لحاف تشک نوزاد همراهی نماییم.

قیمت لحاف تشک نوزاد دختر

قیمت لحاف تشک نوزاد دختر

 

یکی از مهم ترین عوامل در هنگام انتخاب طرح تشک و لحاف نوزاد توجه به امنیت آن ها است. تشک نوزاد باید به اندازه ای سفت و تخت باشد که نوزاد در میان تشک فرو نرود, تشک های سفت به خوبی از نوزادان محافظت می کنند و این تشک ها برای نوزاد ها راحت تر هستند. لحاف نوزاد باید سبک باشد و با پر قو پر شده باشد زیرا پر قو وزن کمی دارد.

 

قیمت لحاف تشک بالش نوزاد در سطح ارزان

قیمت لحاف تشک بالش نوزاد در سطح ارزان

 

گروه تولیدی زرین نی نی با تعیین قیمت لحاف تشک بالش نوزاد در سطح ارزان باعث گرایش بیشتر متقاضیان خرید به تهیه این اقلام از سیسمونی نوزاد شده است. تنوع زیاد در طرح و رنگ و کیفیت محصول ممکن است کار انتخاب طرح لحاف و تشک نوزاد را برای والدین کمی دشوار کند که در چنین مواقعی توجه به رنگ و طرح سایر وسایل موجود در اتاق نوزاد می تواند برای شما راهنمای خوبی باشد.

 

فروشگاه لحاف تشک نوزاد

فروشگاه لحاف تشک نوزاد

 

لحاف و تشک یکی از ضروری ترین اجزاء در سیسمونی نوزاد به شمار می روند. راحتی و کیفیت تشک و لحاف نوزاد می تواند روی خواب نوزادان تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در هنگام انتخاب طرح لحاف و تشک نوزاد حساسیت های لازم را به خرج دهید تا بتوانید کالای خواب با کیفیت و زیبایی را برای نوزاد خود تهیه کنید.

 

خرید اینترنتی لحاف تشک نوزاد

خرید اینترنتی لحاف تشک نوزاد

 

گروه تولیدی زرین ساپ با ایجاد وبسایت رسمی و ثبت سفارش از طریق ارسال پیام بواسطه برنامه کاربردی واتساپ به مدیریت فروش، خرید اینترنتی لحاف تشک بالش نوزاد را برای متقاضیان خرید مهیا کرده است. اگر می خواهید سیسمونی نوزادتان منحصر به فرد شود بهتر است از جدیدترین مدل های روتختی و لحاف تشک نوزاد استفاده کنید. بهتر است لحاف و تشک و روتختی نوزاد با یکدیگر ست باشند تا زیبایی و جلوه بهتری را به اتاق نوزاد بدهد.

خرید سرویس لحاف تشک نوزاد

 

خرید سرویس لحاف تشک نوزاد

تهیه سیسمونی نوزاد یکی از انواع کارهای مورد علاقه برای پدر و مادر های جوان است سیمونی نوزادان دختر و پسر دارای اجزای مختلفی هستند که کالای خواب نوزاد را می توان جزء ضروری ترین وسایل در سیسمونی نوزاد محسوب کرد کالای خواب نوزاد شامل روتختی نوزاد و تشک و ملحفه و بالش و لحاف و پتو نوزاد است که تهیه هر کدام از این موارد برای خواب نوزاد الزامی است.

 

قیمت رختخواب دم دستی نوزاد

قیمت رختخواب دم دستی نوزاد

 

قیمت رختخواب دم دستی نوزاد دخترانه و پسرانه با توجه به جنس و الیاف مورد استفاده در داخل تشک و لحاف و بالش و جنس پارچه مصرفی آن تعیین می شود. در ادامه به بررسی برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم:

  • این رختخواب دم دستی نوزاد قابل استفاده در منزل، روی زمین، داخل تخت و پارک و قابل حمل برای مهمانی و مسافرت است.
  • مواد به کار رفته در آن از الیاف ضد حساسیت با بهترین کیفیت می باشند.
  • بسیار کم حجم است و شامل سه تکه – تشک، بالشت و لحاف – می شود.
  • قابل شست و شو در دمای ۳۰ درجه سانتی گراد و همچنین در داخل ماشین لباس شویی است.
  • در هنگام شست و شو پرز نمی دهد.
  • الیاف به کار رفته در داخل کار ضد تعریق هستند که گرمای اضافی تولید نمی کند و در نتیجه کودک شما اذیت نمی شود.
  • لایه داخلی لحاف نخی است که در صورت افتادن روی صورت کودک شما مشکلی از قبیل ورود پرز به دهان وی ایجاد نمی شود.
  • این محصول در طرح ها و رنگ های متنوعی در فروشگاه سیسمونی رامینا موجود است.پ

 

لحاف تشک مسافرتی نوزاد

لحاف تشک مسافرتی نوزاد

 

قیمت لحاف تشک بالش نوزاد در نوع مسافرتی یک سرویس خواب نوزاد قابل حمل می باشد که قابلیت جابجایی آسان برای نوزادان را جهت رفاه حال مادر و فرزند فراهم آورده است. پارچه این سرویسهای خواب از بهترین متریال ساخته و تولید شده که هیچ گونه حساسیتی برای نوزاد ایجاد نکند.

ابعاد لحاف و تشک نوزاد

ابعاد لحاف و تشک نوزاد

 

همانگونه که گفته شد ابعاد متفاوتی برای ساخت تشک نوزاد وجود دارد که با وجود استاندارد جهانی بازهم در برخی موارد تفاوت‌هایی را شاهد هستیم.به عنوان مثال برخی تولید کنندگان کوچکترین سایز تشک تولیدی‌شان از 120*68 سانتی متر است و برخی دیگر از 112*53 سانتی متر.
تفاوت بالا را می‌توان به دلیل در نظر گرفتن فضاهای بیشتر از ابعاد استاندارد توسط هر تولید کننده برای تشک دانست.
لازم به ذکر است این کار به منظور بالا بردن راحتی و آسایش نوزاد و هم‌چنین تکان و غلت خوردن احتمالی او در هنگام خواب انجام می‌گیرد.

 

راهنمای خرید لحاف و تشک نوزاد

راهنمای خرید لحاف و تشک نوزاد

برای راهنمایی در خرید لحاف و تشک نوزاد، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

  • جنس و کیفیت: اهمیت بیشتری به جنس و کیفیت محصولات بدهید، زیرا نوزاد شما بیشترین زمان را در تماس با لحاف و تشک می‌گذراند. به دنبال محصولاتی با جنس نرم، لطیف و با کیفیت بالا بگردید.
  • لحاف: برای لحاف نوزاد، از جنس هایپوآلرژنیک و نرم استفاده کنید تا حساسیت‌های پوستی نوزاد را کاهش دهید. مطمئن شوید که لحاف دارای تنفس‌پذیری مناسب است و حرارت بدن را منظم کند.
  • تشک: به یک تشک مناسب و سازگار با وزن و ساختار جسم نوزاد نیاز دارید. تشک باید نرم و پشتیبان باشد و به نوزاد کمک کند تا درست دراز کشیده و راحت بخوابد.
  • اندازه: اندازه لحاف و تشک را متناسب با نیازهای نوزاد خود انتخاب کنید. اگر برای نوزاد جدید تهیه می‌کنید، بهتر است از اندازه‌های استاندارد برای نوزادان استفاده کنید.
  • قابلیت شستشو: اطمینان حاصل کنید که لحاف و تشک قابلیت شستشوی آسان را دارند، زیرا نوزاد ممکن است شیر بالا بیاورد یا لکه‌های دیگری روی آنها بماند.
  • قیمت: قیمت لحاف و تشک نیز مهم است. قیمت را با کیفیت و ویژگی‌های محصول مقایسه کنید تا گزینه‌ای را انتخاب کنید که با بودجه شما سازگار است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما