مرکز خرید سرویس کیسه خواب نوزاد

گروه تولیدی سیسمونی نی نی زرین با امکان پذیر نمودن خرید سرویس کیسه خواب نوزاد در رنگ بندی های متفاوت و با دوام و ماندگاری بالا تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا یک محصولی ارزنده و نفیس را روانه بازار جهانی نماید.

خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد

خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد

اگر کودک شما در طول شب زیاد جابجا می شود او را می توانید درون یک کیسه خواب نوزاد قرار دهید. تقریبا غیرممکن است که نوزاد بتواند کیسه خواب را کنار بزند لذا می توانید مطمئن باشید که در تمام طول شب آرام خواهد بود. شما می توانید از کیسه خواب نوزاد از همان بدو تولد او استفاده نمایید.کیسه خواب های نوزادی نی نی زرین معمولا امنیت را برای کودک و آرامش خیال را برای والدین آنها فراهم می نماید.

مرکز خرید سرویس کیسه خواب نوزاد

مرکز خرید سرویس کیسه خواب نوزاد

در این قسمت اشاره ای خواهیم داشت به ویژگی های سرویس کیسه خواب نوزاد که گروه تولیدی نی نی زرین به عنوان مرکز خرید سرویس کیسه خواب نوزاد اقدام به تولید و تهیه و در نهایت فروش این نوع از محصول نموده است. این سرویس ها علاوه بر کیسه خواب دارای یک تشک و لحاف و بالش نازک بوده که قابل حمل و جابجایی در مسافرت ها و مهمانی ها و میتوان گفت مخصوص حمل نوزاد در بیرون از منزل می باشد. همچنین می توان این اقلام را در کالسکه و یا کریر کودک جاسازی نمود و همراه با کودک به کار برد.

بهترین مارک کیسه خواب نوزاد

بهترین مارک کیسه خواب نوزاد

گروه تولیدی نی نی زرین به عنوان مرکز خرید سرویس کیسه خواب نوزاد با به کار بردن بهترین الیاف و مواد اولیه مصرفی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته کارگاهی و با الهام گرفتن از تخصص و دانش هنری نیروهای فعال اقدام به تولید بهترین مارک کیسه خواب نوزاد نموده است .هیچ چیزی مثل یک خواب خوب برای شما و نوزادتان نمی شود. نوزادان بیشتر رشد خود را چه از لحاظ فیزیکی و چه از لحاظ ذهنی در حالی به دست می آورند که خواب هستند. بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که بستر کودک شما به همان اندازه راحت و آسوده باشد تا به استراحتی که مورد نیاز آن هاست برسند.

قیمت کیسه خواب نوزاد دخترانه

قیمت کیسه خواب نوزاد دخترانه

همانطور که از نام این نوع از کیسه خواب پیداست کیسه خواب نوزادی دخترانه با توجه به طراحی منحصر به فرد و زیبای آن و دارا بودن طیف رنگی شاد مانند صورتی و سفید و استخوانی دارای محدوده قیمت متعادل و متناسب با انواع توان مالی می باشد. طراحی این نوع از کیسه خواب ها برگرفته از ایده های ناب طراحان و خیاطان متبحر بوده و دارای گلدوزی های کارتونی با طراحی بسیار شیک می باشد.

مرکز فروش عمده کیسه خواب نوزاد

مرکز فروش عمده کیسه خواب نوزاد

این كیسه خواب‌ها فضای كافی برای حركت كردن و چرخیدن دارند. به عبارت دیگر برای نوزادانی كه هنگام خواب عادت به حركت و چرخش دارند، انتخاب بسیار مناسبی هستند. جنس و الیاف به کار رفته شده در داخل کیسه خواب ها از نوع پشم شیشه بوده و عایق مناسبی برای محافظت از سرما در فصول سرد مانند زمستان و پاییز می شود.

 

قیمت کیسه خواب نوزاد

 قیمت کیسه خواب نوزاد

کیسه خواب های نوزادی تولید شده در مجموعه نی نی زرین به نسبت طرح ها و جنس های متفاوتی که دارند دارای قیمت های متفاوتی می باشند این تفاوت قیمت سبب می شود که هر مشتری متناسب با بودجه و سلیقه خود برای خرید تصمیم گیری نماید . البته قیمت عمده کیسه خواب نوزادی بسیار مقرون به صرفه تر از قیمت تکی این محصول می باشد که هر چه تعداد سفارشات بالاتر باشد قیمت خرید ارزان تر خواهد بود .

 

تولیدی کیسه خواب نوزاد

تولیدی کیسه خواب نوزاد

آشنایی با یکی از تولیدی های با سابقه کیسه خواب نوزاد و انواع محصولات سیسمونی در کشور سبب می شود که شما همواره در هنگام خرید مرجعی معتبر برای خرید داشته باشید و دیگر نیازی به اتلاف وقت اضافی نباشد . مجموعه تولید کننده نی نی زرین با خدمات ویژه ای که در هنگام خرید برای مشتریان خود در نظر می گیرد توانسته است امروزه به یک مرجع معتبر و با سابقه برای مشتریان تبدیل شود که با خیال راحت بتوانند سفارشات و خرید های خود را به انجام رسانند .

تولید کننده کیسه خواب نوزادی

تولید کننده کیسه خواب نوزادی

بهترین جنس و نوع کیسه خواب برای نوزادان که بدنی حساس دارند ، جنسی است که از نرمی و ضخامت کافی برخوردار باشد. الیاف ضد حساسیت و غیر پلاستیکی متریال مناسب برای این دسته از وسایل خواب نوزاد هستند.برای راحتی سر نوزاد و کودک سعی کنید از کیسه خواب های بالشتک دار یا کیسه خواب هایی برجسته در قسمت سری خریداری کنید.

کیسه خواب نوزاد پسر

کیسه خواب نوزاد پسر

کیسه خواب نوزاد پسرانه معمولا در رنگ بندی های آبی و سفید و گاها بنا به درخواست و تقاضای متقاضیان خرید و سفارش دهندکان در رنگ استخوانی نیز تولید می شود. این نوع از کیسه خواب ها دارای طرح های جذاب و کارتونی بوده و باعث انگیزش حس شادی و خرسندی کودک شما می گردد. لازم به توضیح می باشد که کیسه خواب های تولیدی این مجموعه دارای ثبات رنگ بوده و در برابر شست و شو دچار تغییر رنگ نمی شوند.

کیسه خواب مخمل نوزاد

کیسه خواب مخمل نوزاد

جنس پارچه مصرفی این نوع از کیسه خواب ها از نوع مخمل درجه یک بوده و قابلیت شست و شو در ماشین لباس شویی را دارا می باشد. دوخت این نوع از کیسه خواب ها به صورتی بوده که مانع از نفوذ هوای سرد به داخل کیسه خواب شده و کودک را در مقابل سرما خوردگی حفظ میکند. همچنین پارچه این نوع از کیسه خواب ها دارای ضخامت کافی بوده و بافت آن دارای تراکم بیشتری می باشد تا در برابر هر گونه صدمه و آسیب مقاوم باشد.

 

کیسه خواب نخی نوزاد

کیسه خواب نخی نوزاد

یکی از محبوب ترین طرح های کیسه خواب نوزادی تولید شده در مجموعه نی نی زرین نوع  نخی کیسه خواب نوزادی می باشد .دلیل توجه ویژه خانواده ها به تهیه محصولاتی برای نوزادان که با نخ های مرغوب و درجه یک تولید شده  این موضوع می باشد  که در سال های اولیه زندگی  پوست نوزادان در برابر هر تغییری حساس می باشد و باید محصولی با کیفیت خریداری شود تا از بروز مشکلات جدی پوستی در آینده جلوگیری شود .

 

کیسه خواب مسافرتی کودک

کیسه خواب مسافرتی کودک

بعضی از انواع کیسه خواب های کودکانه در مجموعه نی نی زرین به گونه ای طراحی شده اند که مناسب برای زمان مسافرت می باشند این محصولات تنها تفاوتی که با کیسه خواب های معمولی دارند این می باشد که در حجم های سبک و قابل حمل تولید می شوند . جهت اطلاع از قیمت کیسه خواب مسافرتی کودک و خرید این محصول می توانید با یکی از شماره تماس های موجود در سایت ارتباط حاصل نمایید .

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما