مرکز خرید سرویس لحاف تشک نوزاد در تبریز

اگر قصد دارید فرزند شما با خیال آسوده به خواب فرو رود و تجربه یک خواب شیرینی را داشته باشد خرید سرویس لحاف تشک نوزاد از زرین نی نی را به شما پیشنهاد می کنیم. چراکه این گروه تولیدی همواره در صدد آن بوده که یک محصولی کاربر پسند را با رعایت استاندارد های طراحی روانه بازار نماید.

خرید اینترنتی لحاف تشک نوزاد

خرید اینترنتی لحاف تشک نوزاد

یکی از مهمترین قسمتهای سیسمونی نوزاد علاوه بر سرویس خواب نوزاد کالای خواب یا همان ست ملحفه، تشک، بالش و لحاف است. وقتی برای تهیه کالای خواب نوزاد به فروشگاه‌های مختلف مراجعه می‌کنیم ، با تنوع بسیاری مواجه خواهیم شد. و این بسیار مهم است که ست خوابی که انتخاب میکنیم برای نوزاد بسیار مفید و کارآمد باشد و تمام نیاز های نوزاد را فراهم کند.

مرکز خرید سرویس لحاف تشک نوزاد در تبریز

مرکز خرید سرویس لحاف تشک نوزاد در تبریز

این سرویس از پارچه های پنبه ای درجه 1 تولید شده و کاملا ضد حساسیت و با کیفیت و لطیف می باشد . چاپ اجرا شده بر روی پارچه ها از رنگ های بسیار با کیفیت بوده و کاملا قابل شستشو و بسیار مقاوم میباشد. شما در هنگام خرید سرویس لحاف تشک نوزاد با خصوصیاتی همچون الیاف استفاده شده در داخل آن ها روبه رو هستید که کاملا بهداشتی و ضد حساسیت بوده و علاوه بر این موضوع ، قطعات لحاف و بالش و کوسن هم درلفافه پارچه ای سفید بهداشتی قرار گرفته اند تا قابل جدا سازی و شستشو باشند . تنها ملحفه کش دار روی تشک خوشخواب از پارچه تترون درجه یک ایرانی سفید میباشد . کاملا مناسب برای طراحی اتاق دلبند تان و مناسب برای ست کردن با لوازم اتاق نوزاد .

خرید پارچه لحاف تشک نوزاد

خرید پارچه لحاف تشک نوزاد

انواع روتختی کودک و نوجوان در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود می باشد که باید رنگ و طرح روتختی را متناسب با سن کودک و رنگ دکوراسیون اتاق خوابش انتخاب کنیم،بهتر است روتختی بخریم که متناسب با قد تخت باشد نه خیلی بزرگتر و نه خیلی کوچکتر.همچنین باید برای انتخاب انواع لحاف تشک نوزادی به جنس الیاف داخل لحاف آن هم توجه کرد که از الیاف بازیافتی نباشد تا برای کودک حساسیت های تنفسی و پوستی به وجود نیاورد.

روتختی کودک را باید طوری انتخاب کرد که دارای پارچه ای نرم و لطیف باشد، پارچه های تولیدی مجموعه زرین نی نی با جنس مرغوب می توانند گزینه مناسبی برای پارچه های استفاده شده برای روتختی نوزادان و کودکان باشند.

قیمت لحاف تشک مسافرتی نوزاد

یکی از دغدغه های مادران برای نگهداری و تامین محل خواب مطمئن هنگام مسافرت و خارج از منزل تهیه لحاف تشک مناسب و تامین یک محل خواب ایده آل می باشد. این گروه تولیدی با تعیین قیمت لحاف تشک مسافرتی نوزاد در سطح ارزان و متعادل در تلاش است تا یک خریدی آسوده را با حداکثر سود برای والدین رقم زند.

قیمت لحاف تشک مسافرتی نوزاد

فروشگاه لحاف تشک نوزاد

فروشگاه لحاف تشک نوزاد

وقتی صحبت از نرمی و راحتی کالای خواب به میان می آید، باید حواسمان را جمع کنیم که یک ملحفه یا لحاف نرم ممکن است تفاوت بین یک خواب راحت شب تا صبح و یا بارها بیداری و بی‌طاقتی را ایجاد‌کند. بنابراین حتما در انتخاب مرکز خرید لحاف تشک نوزاد و جنس ملحفه کودک بهتر است به دنبال نرم‌ترین‌ها و خنک‌ترین‌ها باشیم. این سرویس از پارچه درجه یک تولید شده است. رنگ پارچه در شستشو ثابت بوده و در شست و شو با دست و ماشین لباسشویی بهتر است دمای آب 30 درجه باشد.

خرید لحاف و تشک نوزادی

خرید لحاف و تشک نوزادی

در هنگام خرید سرویس لحاف تشک نوزاد انتخاب رنگ سرویس خواب بهتر است با توجه به جنسیت فرزند شما انجام شود. برای نوزادان دختر می توانید سرویس خواب را از بین رنگ های صورتی و قرمز روشن و سایر رنگ های دخترانه انتخاب کنید و سرویس خواب ها با رنگ آبی و سرمه ای و … برای نوزادان پسر می توانند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب شوند.
انتخاب بالش و لحاف و تشک نیز برای تخت خواب نوزاد از اهمیت زیادی برخوردار است و بهتر است شما برای جذابیت بیشتر دکوراسیون اتاق نوزاد طرح بالش و لحاف و تشک را با یکدیگر ست کنید همچنین می توانید طرح پرده اتاق نوزاد را نیز مشابه با طرح تشک و بالش و … انتخاب نمایید.

ابعاد لحاف و تشک نوزاد

ابعاد لحاف و تشک نوزاد

 

تخت های ثابت و گهواره ای که بعد از تولد برای نگهداری و خواب نوزاد استفاده می شود، کوچکتر از تخت های نوزادی هستند که در بازار موجود می باشد. از طرفی به دلیل ظریف و حساس بودن کودک شما، باید در این مرحله سرویس خواب یا لحاف تشک نوزاد مناسبی خریداری کنید که راحتی نوزاد شما را مورد توجه قرار داده باشید.

مدل تشک فانتزی نوزاد

مدل تشک فانتزی نوزاد

برای رعایت بهداشت کودکتان به حداقل دو روبالشی احتیاج دارید که در صورت کثیف شدن از روبالشی دوم استفاده کنید. وجود یک بالش پر شده و دو روبالشی زیپ دار در این سرویس از مزیت های آن به شمار می رود.همچنین الیاف به کار رفته در بالش و لحاف، از الیاف ویسکوز قابل شستشوی باکیفیت بالا انتخاب شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما