خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد در جدید ترین مدل ها

خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد با توجه به فراهم بودن بستر و پلتفرم الکترونیکی تحت وب به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه و انجام خریدی مستقیم و از درب کارخانه برای مشتریان فراهم شده است.

 

خرید کیسه خواب نوزادی

خرید کیسه خواب نوزادی

کیسه خواب نوزاد در واقع نوعی قنداق است که با نام قنداق فرنگی شناخته می‌شود. بیشتر کیسه‌های خواب نوزاد، به دو لایه پارچه در پهلوهای خود هم مجهز هستند که می‌توانید در صورت لزوم نوزادتان را در آغوش بگیرید، آنها را به دور نوزاد بپیچانید و مجبور به استفاده از پتوی اضافی نشوید. استفاده از این کیسه های خواب کارتان را راحت تر خواهد کرد و کودکتان خوابی سرشار از آرامش خواهد داشت.

 

خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد

خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد در جدید ترین مدل ها

گروه تولیدی سیسمونی نی نی زرین با هدف ترویج تکنولوژی تجارت الکترونیک اقدام به تشکیل یک تیم نرم افزاری قوی نموده است تا متقاضیان خرید گرامی بتوانند با عضویت در گروه ها و کانال های اجتماعی مجازی به ویژگی های محصول پی برده و در صورت لزوم سفارش خود را ثبت نموده و پس از تائید توسط واحد فروش و پشتیبانی  و پرداخت وجه فاکتور ارسالی اقدام به خرید محصول دلخواه خود نمایند و در کوتاه ترین زمان ممکن کالای دلخواه خود را تحویل بگیرند.

 

 

قیمت کیسه خواب نوزادی

قیمت کیسه خواب نوزادی

کیسه خواب نوزادی تولیدی نی نی زرین با داشتن طرح بسیار زیبا و جالب یک وسیله خواب مورد علاقه جهت این رده سنی است، قابل استفاده در سفر ها و کمپ ها بوده و براحتی در چند ثانیه قابل نصب و راه اندازی است، کیسه خواب کودک قابل حمل و جابجایی بوده  است. والدین می توانند پس از قراردهی در آن با خود به بیرون از منزل ببرند و یا همراه کالسکه و یا در کریر مورد استفاده قرار دهند.

 

 

فروش عمده کیسه خواب نوزاد

فروش عمده کیسه خواب نوزاد

اگر شما یک کودک در خانواده خود دارید و در کمپ نیز همراه شما می باشد، باید برای او نیز وسایل خواب تهیه کنید تا شب دچار مشکل نشوید. گروه تولیدی نی نی زرین این کیسه خواب را مخصوص کودکان طراحی کرده است. وزن بسیار پایینی دارد و همراه یک کیف می باشد تا به راحتی قابل حمل باشد. رنگ ها و طرح های زیبایی دارد تا کودک را به خود جذب کند. از مواد اولیه مرغوب تهیه شده است تا سلامت کودک شما تضمین شود. به طور کلی این محصول توسط مشاورین فروش سایت به شما پیشنهاد می شود.

 

 

قیمت انواع کیسه خواب نوزاد

قیمت انواع کیسه خواب نوزاد

نوزادان بیشتر ساعات زندگی خود را در خواب می‌گذرانند. خواب راحت و آسوده در رشد و سلامت نوزادان اهمیت زیادی دارد. رختخواب نوزاد تاثیر زیادی در این امر دارد. علاوه بر این سرویس خواب بچه یکی از قسمت‌های مهم سیسمونی نوزاد است. با خرید یک مدل رنگی و زیبای سرویس خواب نوزاد پسر یا دختر می‌توانید جذابیت بیشتری به اتاق خواب کودک بدهید. خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد با قیمتهایی کاملا استثنایی در این فروشگاه اینترنتی برای شما بازدیدکننده گرامی میسر شده است. به خاطر حساسیت و ظرافت نوزادان در خرید مدل سرویس خواب کودک باید به خوبی دقت کنید.

 

 

کیسه خواب نوزادی دخترانه

کیسه خواب نوزادی دخترانه

 

 

کیسه خواب نوزادی دخترانه دارای طرح عروسکی و کارتونی بوده و از این جهت بسیار برای کودکان دختر خوشایند میباشد بر این اساس خرید اینترنتی کیسه خواب نوزاد را از این مجموعه به شما پیشنهاد می کنیم، جنس آن از پلیستر بوده و داخل آن پشم شیشه بکار رفته که گرمای لازم را تامین کند، این محصول دارای کیفیت دوخت بالا بوده و به دلیل استفاده از طرح ها و رنگ بندی های شاد و کودکانه میتواند نظر کودکان را به خود جلب کند، روکش این محصول از یک سمت متصل به تشک بوده و از سمت دیگر توسط یک زیپ باز و بسته میشود. وزن این کالا بسیار سبک بوده و به راحتی به هر مکانی قابل حمل میباشد، از ویژگی های خوب این کیسه خواب قدرت مناسب در نگهداری دما میباشد که توسط آن میتوان راحتی کودک را در مسافرت تامین کرد.

 

کیسه خواب مخمل نوزاد

 کیسه خواب مخمل نوزاد

با توجه به نامگذاری این نوع از کیسه خواب ها جنس پارچه مصرفی این نوع از کیسه خواب ها از نوع مخملی بوده و دارای تراکم بافت بالا، ضخامت و استحکام کافی در برابر پارگی و دارای ثبات رنگ در اثر شست و شو در ماشین لباس شویی می باشد. لازم به توضیح می باشد که الیاف به کار برده شده در کیسه خواب های نوزادی از مواد اولیه استاندارد تهیه شده و از دوام و ماندگاری بالایی برخوردار هستند.

 

کیسه خواب نوزادی پسرانه

کیسه خواب نوزادی پسرانه

این کیسه های خواب در طرح ها و رنگ های مناسب پسران تولید می شوند که می توانید متناسب با هر سلیقه ای این محصول را سفارش دهید. کیسه های خواب به کودکان کمک می‌کنند تا در طول شب به طور ایمن و راحت خوابیده و حرکت آزادی داشته باشند. این کیسه‌ها دارای طرح و ساختاری منحصر به فرد هستند که برای کودکان جدیدالولاده تا سن حدود ۲ سالگی مناسب هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما