مرکز خريد قنداق فرنگي نوزاد

گروه تولیدی سیسمونی زرین نی نی به عنوان مرکز خريد قنداق فرنگي نوزاد آماده ارائه خدمات فروش و تهیه انواع محصولات سیسمونی از جمله کالسکه، روروک،کیسه خواب،تشک بازی،سرویس لحاف تشک و … می باشد.

خريد اينترنتي قنداق فرنگي نوزاد

خريد اينترنتي قنداق فرنگي نوزاد

خريد قنداق فرنگي نوزاد شیوه‌ای بسیار قدیمی‌ است که در عصر امروز با استفاده از تکنولوژی تجارت الکترونیک امکان خرید اینترنتی برای بازدیدکنندگان و خریداران فراهم شده است که روشی آسان برای به آرامش رسیدن نوزادان خوابی آرام و کم کردن ناراحتی‌های فولیکی در نوزادان است.

 

مرکز خريد قنداق فرنگي نوزاد

مرکز خريد قنداق فرنگي نوزاد

استفاده از قنداق فرنگی برای حمل آسانتر و ایمن تر کودک می باشد. قنداق فرنگی را می توانید با وسایل سیسمونی به صورت ست و یا به صورت تکی از گروه تولیدی سیسمونی زرین نی نی خریداری نمایید. این محصول بیشتر در ماه های اولیه نوزاد کاربرد داشته و با استفاده از آن، نوزاد از قرار گرفتن در مجاورت مستقیم هوا مصون بوده و محیطی گرم برایش فراهم می گردد.

 

قيمت قنداق پيچ نوزاد

قيمت قنداق پيچ نوزاد

قیمت قنداق نوزاد معمولا با توجه به جنس و کیفیت بافت پارچه ها و طرح های منحصر به فرد و کودکانه آنها تعیین می شود. معمولا نوزادها در برابر قنداق شدن مقاومت می‌کنند، اما قنداق کردن باعث می‌شود که آنها دیگر دست‌ها و پاهایشان را تکان ندهند و راحت‌ به خواب بروند.قنداق باعث می‌شود نوزاد احساس امنیت بیشتری کند، چون در فضایی مثل قبل از تولد خود قرار می‌گیرد. علاوه بر این قنداق از دست و پا زدن بی‌دلیل نوزاد جلوگیری کرده و از اینکه نوزاد به صورت خود آسیب برساند، جلوگیری می‌کند. همچنین کمک می‌کند تا نوزاد به یک‌باره از خواب نپرد.

 

فروش عمده قنداق نوزاد

فروش عمده قنداق نوزاد

قنداق کردن نوزاد باعث می شود، تا نوزادان کمی بیشتر بخوابند و کیفیت خواب شبشان هم بهبود یابد. و هم چنین، موجب می شوند
تا در ابتدا هم آسان تر به خواب روند. زیرا با قنداق کردن آن ها قادر نخواهند بود تا دائما از جای خود تکان بخورند. بنابراین، خرید قنداق از این مرکز تولیدی برای شما توصیه می شود. فقط نکته احتیاطی که باید در این مورد بدانید، این است که نوزادشما می تواند برای خوابیدن به قنداق وابسته شود.

 

خريد پارچه قنداق نوزاد

خريد پارچه قنداق نوزاد

پیدا کردن پارچه مناسب که هم قابل شست وشو باشد و برزدهی نداشته باشد و از بافتی منسجم برخوردار باشد کار راحتی نیست،اما ما به شما این اطمینان را می دهیم که پارچه های به کار برده شده در دوخت قنداق از بهترین مواد اولیه تشکیل شده و دارای کیفتی بسیار بالا می باشد.

 

خريد اينترنتي قنداق چسبي نوزاد

خريد اينترنتي قنداق چسبي نوزاد

گروه تولیدی سیسمونی زرین نی نی در صدد آن است تا با رواج دادن خريد قنداق فرنگي به صورت اینترنتی و تشکیل انواع کانالهای اجتماعی مجازی از جمله تلگرام و اینیستاگرام و واتساپ انواع مدل های قنداق را در معرض دید قرار دهند تا بازدیدکنندگان محترم با روئیت و بازدید و بررسی قیمت و کیفیت و قابلیت های محصول دلخواه ، کالای مورد نظر خود را انتخاب و خرید خود را به سرانجام برسانند.

 

قيمت خرید قنداق فرنگي نوزاد

 قيمت خرید قنداق فرنگي نوزاد

گروه تولیدی سیسمونی زرین نی نی با هدف ترویج خرید آنلاین قنداق نوزاد وتولید لوازم سیسمونی با کیفیت غیرقابل وصف و با بالاترین سطح کیفی و در نظر گرفتن رفاه حال کودکان و ایجاد اطمینان خاطر برای والدین در تلاش است تا با تامین و تهیه انواع قنداق اعم از فرنگی وچسبی … تا محصولات تولیدی خود را متناسب با توان مالی خریداران و در نظر گرفتن انواع بودجه ها انواع لوازم سیسمونی را روانه بازار جهانی نماید تا والدین نهایت استفاده را از این محصولات تولیدی برده باشند.

 

 

قیمت سرویس قنداق نوزاد

قیمت سرویس قنداق نوزاد

سرویس قنداق نوزاد کامل ترین سرویسی می باشد که تمام خانواده ها می توانند برای نوزادان و کودکان خود خریداری نمایند. مجموعه تولید کننده نی نی زرین به صورت کاملا تخصصی در تولید این محصول فعالیت دارد و همواره سرویس های نوزادی را با جدید ترین طرح ها تولید می نماید. یکی از عواملی که موجب شده است اکثر مشتریان از سراسر کشور برند نی نی زرین را جهت خرید انتخاب نمایند قیمت های ارزان و مقرون به صرفه محصولات این مجموعه می باشد .

 

 

تولیدی قنداق فرنگی

 تولیدی قنداق فرنگی

 

امروزه مجموعه تولیدی نی نی زرین به عنوان قدرتمند ترین مجموعه در بخش تولید محصولات سیسمونی شناخته شده است به قدری این مجموعه بر طبق اصول و استاندارد ها محصولات سیسمونی را تولید می نماید و دوخت ها و طرح های زیبایی را به بهترین شکل ممکن در طراحی محصولات سیسمونی به کار می گیرد که همواره بهترین و جالب توجه ترین محصولات سیسمونی توسط این برند تولید و عرضه می شود .تولیدی قنداق فرنگی نوزاد نی نی زرین با تضمین کیفیت قنداق های نوزادی را به صورت عمده در اختیار مشتریان قرار می دهد .

 

 

 

فروشگاه اینترنتی قنداق فرنگی

فروشگاه اینترنتی قنداق فرنگی

فروشگاه اینترنتی قنداق فرنگی نی نی زرین همواره در خدمت رسانی به مشتریان خود با قدرت و سرعت عمل می نماید .شبکه های مجازی و سایت های اینترنتی که توسط این مجموعه اداره می شوند همواره توسط پشتیبانان اداره می شود. از میزان رضایت خاطر مشتریان می توان به این اطمینان رسید که خرید عمده قنداق نوزادی از این مجموعه رضایت بخش ترین خرید می باشد .شماره تماس های درج شده در سایت مجموعه نی نی زرین موجب می شود که ارتباطات مستقیمی با عوامل مجموعه نی نی زرین داشته باشید.

 

قنداق فرنگی پتویی

قنداق فرنگی پتویی

هر یک از قنداق های نوزادی که تولید می گردند در نوع خود بهترین و کاربردی ترین هستند اما این به سلیقه مشتریان بستگی دارد که چه نوع قنداق نوزادی برای  نوزادان خود خریداری نمایند .قنداق فرنگی پتویی ضخیم ترین و نرم ترین نوع قنداق نوزادی می باشد .الیاف این محصول به صورت طبیعی از پشم و پنبه خالص انتخاب می شود بنابراین خاصیت گرمابخشی این محصول در فصل های سرد سال بسیار رضایت بخش می باشد .

 

 

هدف از استفاده از قنداق نوزاد چیست؟

هدف از استفاده از قنداق نوزاد چیست؟

هدف از خريد قنداق فرنگي نوزاد، گرم‌تر نگه داشتن نوزاد و در عین حال افزایش ایمنی وی در برابر بعضی خطرات است. اما شاید برخی مادران جوان و کم تجربه این سؤال را مطرح کنند که منظور از «افزایش ایمنی» چیست؟ وقتی پارچه‌ای به دور بدن نوزاد پیچیده می‌ شود در واقع احتمال دست و پا زدن او کمتر می‌شود و در نتیجه کمتر احتمال دارد که نوزاد در وضعیتی ناپایدار قرار گیرد.

همچنین این کار به گرم‌تر ماندن نوزاد کمک زیادی می‌کند، به خصوص اینکه در روزهای نخست تولد، این احتمال وجود دارد که با کوچک‌ترین تغییرات دمای، نوزاد دچار سرماخوردگی شود. به طور کلی قنداق کردن به افزایش آرامش نوزاد کمک شایانی می‌کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما