مرکز خرید سرویس قنداق فرنگی نوزاد

مرکز خرید سرویس قنداق فرنگی نوزاد با نام تجاری نی نی زرین تمامی تلاش خود را بر این امر متمرکز نموده است تا محصولی ارزنده و نفیس را در راستای تامین آسایش و رفاه فرزند دلبند والدین تولید و به بازار جهانی ارائه نماید.

 

خريد قنداق چسبي نوزاد

خريد قنداق چسبي نوزاد

قنداق فرنگی نمونه جدید و پیشرفته تر از قنداق ها است. امروزه استفاده از قنداق فرنگی متداول تر است، چراکه سهولت بیشتری را هم برای والدین و هم برای نوزاد به همراه می آورد. انواع مختلف قنداق چسبی را نیز می توان در این دسته جای داد. این قنداق ها در واقع شبیه به نوعی کیسه خواب هستند. هنگام طراحی قنداق فرنگی،  فضای مخصوص استراحت نوزاد محاسبه و طراحی شده و تنها کافیست نوزاد خود را در داخل آن قرار داده و زیپ‌، دکمه و یا چسب آن را ببندید تا جای او کاملاً محفوظ باشد. اگر قصد خرید اینترنتی قنداق فرنگی را دارید، به جنس این قنداق توجه کنید، برای مثال، خرید قنداق فرنگی نخی برای روزهای گرم تابستانی مناسب است.

خريد قنداق چسبي نوزاد

 

مرکز خرید سرویس قنداق فرنگی نوزاد

فروش کیسه خواب نوزاد

این سرویس در ابعاد مناسبی برای نوزاد دلبند شما تولید شده و قابل تا شدن و جمع شدن سریع هستند. این ست زیبا دارای طرح های کارتونی زیبایی می باشد که کودکان را مجذوب خود می کند و یک خواب راحت را به آن ها هدیه می دهد. این محصول گارانتی شستشو دارد به این معنی که با شستشوی مداوم نیست جنس آن خراب نمی شود و از بین نمی رود. این رخت خواب زیبا بسیار نرم بوده و ضد حساسیت است که به موجب آن هیچ آسیبی به کودک دلبند شما وارد نمی شود.

مرکز خرید سرویس قنداق فرنگی نوزاد

 

خريد اينترنتي قنداق فرنگي نوزاد

خرید اینترنتی قنداق فرنگی نوزاد

گروه تولیدی سیسمونی نی نی زرین به عنوان مرکز خرید سرویس قنداق فرنگی نوزاد  محصولی را تولید نموده است که باعث پیشگیری و کاهش خطر انتقال بیماری به نوزاد و یک ابزار ایمنی و مراقبت برای نوزاد دلبند شما می شود. از این قنداق سوئیسی در فصل زمستان برای گرمای مناسبی که ایجاد می کند جهت جلوگیری از سرماخوردگی پیشنهادی عالی برای جابجایی و بغل کردن نوزاد کردن نوزاد می باشد. همچنین برای جلوگیری از انتقال عرق پدر و مادر به نوزاد این وگال وسیله بسیار مناسب می باشد که نی نی زرین آن را به شما سفارش می کند.

 

خريد اينترنتي قنداق فرنگي نوزاد

خريد اينترنتي قنداق چسبي نوزاد

قیمت کیسه خواب نوزاد در کمترین سطح ممکن

 

گروه تولیدی نی نی زرین به عنوان مرکز خرید سرویس قنداق فرنگی نوزاد با خرید آنلاین و اینترنتی قنداق چسبی که نوعی از قنداق فرنگی می باشد با توجه به فراهم نمودن امکانات و زیرساخت های نرم افزاری و با تشکیل کانال های اجتماعی مجازی نظیر تلگرام و اینیستاگرام و همچنین وبسایتهای اینترنتی برای تمامی متقاضیان خریدی که قصد خرید بدون واسطه و غیر حضوری را دارند امکان پذیر و میسر شده است. که در ادامه مطالب به بررسی ویژگی های آن خواهیم پرداخت:

  • پیشگیری و کاهش خطر انتقال بیماری به نوزاد
  • گرمای مناسب جهت جلوگیری از سرماخوردگی
  • پیشنهادی عالی برای جابجایی و بغل کردن نوزاد
  • پیشگیری از سرایت بیماری‌های ویروسی ناشی از بغل به بغل کردن نوزاد
  • نرم و لطیف، مناسب پوست حساس نوزاد
  • پیشنهادی عالی برای سیسمونی نوزاد
  • محصول طبی مناسب برای فصول سرد و گرم سال

خريد اينترنتي قنداق چسبي نوزاد

قنداق نخی نوزاد

خرید کیسه خواب ارزان

به صورت کلی، تمام والدین به دنبال راهکارهایی هستند تا کودک آن ها امن و راحت بخوابد. از سوی دیگر، از زمان شروع این جنبش، والدین متوجه شدند که حرکات ناگهانی بدن و از خواب بیدار شدن های نوزادان در زمانی که به پشت خوابیده هستند بیشتر می شود. بنابراین، اولین نمونه های قنداق کودک در این زمان و در راستای پاسخگویی به نیاز واقعی والدین و کودکان ساخته شد. البته در آن زمان استفاده از قنداق فرنگی و به صورت کلی انواع قنداق نوزاد مرسوم نبوده و والدین از تکه ای پارچه استفاده می کردند که امروزه می توانیم با خرید اینترنتی قنداق نخی نوزاد می توانیم جایگزین بسیار مناسبی برای قنداق های مرسوم قدیمی پیدا کنیم.

قنداق نخی نوزاد

قنداق پيچ نوزاد

کیسه خواب تابستانی

این قنداق ها در واقع ساده ترین نوع بوده و در واقع یک پارچه مربع شکل هستند. جنس این پارچه ها عموماً بسیار نرم و لطیف انتخاب می شود تا نوزاد احساس راحتی و آرامش بیشتری داشته باشد. استفاده از این قنداق ها به همان روش قدیمی و سنتی است که در بسیاری از بیمارستان ها به والدین آموزش داده می شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما