مرکز خرید روروک ارزان و بادوام

گروه تولیدی زرین نی نی به عنوان یک مرکز خرید روروک ارزان و بادوام در صدد آن است تا با ارائه قیمت های مقرون به صرفه محصولی ایده آل و با کیفیت را روانه بازار عمده فروشان نماید.

قیمت روروک بچه گانه

قیمت روروک بچه گانه

لیست قیمت روروک نوزاد هر چند ساعت بروز می شود و جهت مشاهده زمان بروز رسانی دقیق، خرید اینترنتی، مقایسه قیمت فروشندگان و یا پیگیری قیمت روروک از لیست قیمت روروک کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید، لازم به اشاره است که قیمت درج شده برای هر روروک و واکر کمترین قیمت فروشنده می باشد، برای مشاهده سایر پیشنهادات مانند گارانتی های مختلف و رنگ های مختلف می بایست با مدیریت فروش این گروه تولیدی در ارتباط بوده و از اخرین تغییرات قیمت باخبر شوید.

 

قیمت روروک بچه گانه

 

مرکز خرید روروک ارزان و بادوام

مرکز خرید روروک ارزان و بادوام

اگر تمایل دارید تا مهارت کودک نوپایتان را تقویت کرده و او را به راه رفتن تشویق کنید. ما به شما استفاده از روروئک را پیشنهاد می‌کنیم. روروک تولیدی زرین نی نی یک روروئک با استحکام و زیبا بوده که از جنبه‌های مختلف نیاز مصرف‌کننده را برطرف کرده است. این روروک ها ابعادی 56 × 40 × 34 سانتی‌متری داشته و وزنش به 2.900 گرم می‌رسد. این روروئک دارای ستون فلزی‌ست که استحکام و طول عمر محصول را مشخص می کند. از دیگر ویژگی‌های رورروک های زرین نی نی می‌توان به داشتن صفحه موزیکال و ترمز اشاره کرد.

مرکز خرید روروک ارزان و بادوام

 

 

قیمت روروک مخصوص بچه ها

قیمت روروک مخصوص بچه ها

روروک های تولیدی این گروه تولیدی دقیقا مشابه روروک خارجی ساخته شده اند. از مزیت این روروک 3 کاره بودن رورویک استفاده به عنوان راکر – واکر و خود روروک می باشد. تحمل وزن این 12 کیلوگرم می باشد. دسته متصل به رورویک این قابلیت را به والدین می دهد تا کودک خود را در سنین پایین تر در روروئک بازی بدهند.

خرید اینترنتی روروک کودک

خرید اینترنتی روروک کودک

گروه تولیدی زرین نی نی امکان خرید اینترنتی را با ایجاد وبسایت های رسمی و تشکیل کانال های اجتماعی مجازی برای خریداران مهیا نموده است. حرکت کردن روروک بسیار مهم است تا کمترین اصطکاک را داشته باشد تا کودک هنگام راه رفتن با آن دچار مشکل نشود که البته وزن نیز تأثیرگذار است و نباید زیاد سنگین باشد چرا که وزن کودک سبب کندی حرکت آن شده و قدرت کودک نیز به حدی نیست که بتواند آن را تکان دهد.

فروش روروک کودک

فروش روروک کودک

شاید برخی از وسایلی که برای کودکان خریداری می‌‌شود چندان ضروری به نظر نرسد ولی خرید روروک ارزان متفاوت است و تقریبا کودکی که به سن بین 12 تا 17 ماهگی می‌‌رسد هم تمایل دارد تا محیط اطراف را درک کند و هم اینکه با قدم برداشتن لذت آن را تجربه کند. به همین دلیل خرید روروک بچه کاملا ضروری است تا کم کم یاد بگیرد راه رفتن و قدم برداشتن به چه صورتی است و روی پاهای خود بایستد.

هنگامی که برای خرید این وسیله به بازار مراجعه می‌‌کنید با تنوع بسیاری مواجه می‌‌شوید که خرید را سخت می‌‌کند اما توجه به ظاهر وسایلی مانند روروک بچه اصلا توصیه نمی‌‌شود و حتما به نکاتی که در این مطلب به رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت توجه ویژه داشته باشید.

ویژگی روروک کودک

ویژگی روروک کودک

بدنه پلاستیکی و پایه‌های آلومینیومی این کار، وزن روروئک را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. قسمت نشیمن‌گاه این کار از ترکیب پارچه ساده و طرح‌داری دوخته شده و فضایی راحت را برای نشستن کودک فراهم کرده است. این روروئک قابلیت تنظیم ارتفاع در سه حالت متفاوت را داشته و در نهایت برای حمل راحت‌تر جمع می‌شود. این روروئک در حالت تاشو ابعادی برابر 44 × 25 × 64 سانتی‌متر خواهد داشت. همچنین این روروئک مجهز به کنسول بازی موزیکال و چراغ‌دار است که به خوبی کودک را سرگرم می‌کند خرید روروک ارزان  و با دوام را با مجموعه زرین نی نی تجربه کنید.

روروک کودک با طرح ماشین

روروک کودک با طرح ماشین

برای سنینی که پای کودک به زمین نمی رسد.که در سنین پا به زمین رسید باید جدا شود. طرح ماشین با سینی موزیکال این محصول برای کودکان بسیار سرگرم کننده می باشد. امنیت بالای طراحی دقیقا مشابه کالاهای خارجی همراه با ضمانت کالا این محصول را نسبت به محصولات دیگر متمایز می کند. استفاده شده از تشک های نرم خود تولیدی زرین نی نی و به کار نرفتن تشک های متفرقه بازار از مزیت های خرید روروک از فروشگاه اینترنتی سیسمونی زرین نی نی می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما