خرید و قیمت حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک در طرح ها و رنگ های مختلفی در بازار موجود هستند. از آنجایی که کودکان پوست لطیف و حساسی دارند باید در انتخاب جنس لباس و تنپوش آنها دقت زیادی داشت. حوله کودک باید ضخامت مناسب داشته باشد تا کودک را سریع خشک کند و همچنین سنگین نباشد.

حوله تنپوش کودک

 

حوله تن پوش کودک

حوله تن پوش کودک به دلیل پوشاندن کل بدن و خشک کردن سریع بدن محبوبت خاصی بین کودکان دارد.حوله تنپوش بچگانه در انواع مختلفی تولید میشود و این حوله ها باید از متریال های باکیفیتی ساخته شوند.این حوله ها نباید زبر یا حساسیت زا باشند. بهترین مواد اولیه برای تولید تنپوش بچگانه پنبه است البته الیاف پنبه نیز کیفیت های مختلفی دارد . به همین دلیل لازم است حوله را از جای معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن اطمینان داشته باشید.

حوله تن پوش بچگانه

حوله‌ تن پوش بچگانه زرین ساپ یکی از باکیفیت‌ترین محصولاتی هستند که می‌توانید برا فرزند خود تهیه کنید. این حوله‌ها با متریال باکیفیت تولید می‌شوند و همچنین عمر بالایی دارند. ظاهر و بافت آن‌ها دیر از بین می‌رود. بنابراین شما می‌توانید تن پوش  حوله کودک را بدون این که تغییر در ظاهر آن ایجاد شود، به دفعات بشویید.

حوله تنپوش بچگانه

قیمت حوله تن پوش کودک

قیمت حوله به دوخت و جنس آن بستگی دارد.همچنین برند های مختلف قیمت های متفاوتی دارند.حوله های باکیفیت قیمت بیشتری دارند اما این حوله ها از پوست کودک شما محافظت میکنند.بنابراین باید توجه به کیفیت را اولویت خود قرار دهید تا مشکلی برای بچه‌ها پیش نیاید.

راهنمای خرید حوله تنپوش کودک

برای خرید حوله باید به فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشید؛ از طرح و زیبایی آن گرفته تا جنس و کیفیت و برند آن:

  • جنس و الیاف:جنس تنپوش کودکان باید از پنبه باشد تا مشکلات پوستی مانند حساسیت و خارش برایشان ایجاد نشود.
  • قدرت جذب آب بالا:حوله انتخابی شما باید قدرت جذب بالایی داشته باشد.که کودک احساس سرما نکند
  • سایز مناسب:حوله های تنپوش بچگانه با سایز های متفاوت نسبت به سنین تولید میشود که باید متناسب با سن و سایز کودک حوله خریداری شود.

فروش حوله پالتویی کودک

راهنمای سایزبندی حوله تنپوش کودکانه

سایز بندی حوله های کودک از سن 2 سالگی شروع میشود و به سن 16 سالگی ختم میشود. برای خرید سایز مناسب حوله های تن پوش میتوانید از جدول زیر استفاده کنید :

سایزمناسب سنطول حوله از سرشانهدور حوله به صورت باز شده
7012 تا 16 سال70سانتی متر80سانتی متر
806 تا 9 سال80سانتی متر90سانتی متر
904 تا 6 سال90سانتی متر100سانتی متر
1002 تا 4 سال100سانتی متر110سانتی متر
1109 تا 12 سال110سانتی متر120سانتی متر

خرید اینترنتی حوله پالتویی بچگانه

خرید اینترنتی مزیت های بسیاری دارد .به عنوان مثال : قیمت محصولات را میتوانید با هم مقایسه کنید. تنوع کالای بیشتری وجود دارد .و میتوانید کالای مورد نیاز خود را به راحتی پیدا کنید.

تنپوش نوزاد

 

حوله تنپوش نوزاد

پوست نوزاد از پوست کودک نیز حساس تر و لطیف تر است. والدین باید حوله‌هایی خریداری کنند که مخصوص به نوزادان است. این حوله‌ها نرم هستند و بافت ظریف‌تری دارند. اگر جنس حوله تن پوش آن‌ها خوب نباشد، ممکن است منجر به بیماری‌های پوستی و تنفسی شود.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما