فروش لحاف تشک نوزادی تترون

گروه تولیدی سیسمونی نی نی زرین به عنوان مرکز فروش لحاف تشک نوزادی گارددار با داشتن پرسنل قوی در بخش کارگاهی، توانایی این امر را دارد تا انواع سفارشات مورد تقاضای خریداران را به مرحله تولید برساند.

مرکز فروش لحاف تشک نوزادی

مرکز فروش لحاف تشک نوزادی

در هنگام که قصد خرید لحاف تشک نوزادی را دارید باید این نکته را درنظر بگیرید که کالای انتخابی شما را بتوان در فصول سرد و گرم سال استفاده کرد و شست و شوی راحتی داشته باشد. همچنین باید برای انتخاب انواع روتختی کودک به جنس الیاف داخل لحاف آن هم توجه کرد که از الیاف بازیافتی نباشد تا برای کودک حساسیت های تنفسی و پوستی به وجود نیاورد.

 

فروش لحاف تشک نوزادی تترون

فروش لحاف تشک نوزادی تترون

این سرویس از پارچه های تترون درجه 1 تولید شده و کاملا ضد حساسیت و با کیفیت و لطیف می باشد . چاپ اجرا شده بر روی پارچه ها از رنگ های بسیار با کیفیت بوده و کاملا قابل شستشو و بسیار مقاوم میباشد. الیاف استفاده شده در داخل قطعات مختلف کاملا بهداشتی و ضد حساسیت بوده و علاوه بر این موضوع ، قطعات لحاف و بالش و کوسن هم درلفافه پارچه ای سفید بهداشتی قرار گرفته اند تا قابل جدا سازی و شستشو باشند.این محصول کاملا مناسب برای طراحی و دیزاین اتاق دلبند تان و مناسب برای ست کردن با لوازم اتاق نوزاد می باشد.

 

مرکز فروش لحاف تشک نوزادی در ایران

مرکز فروش لحاف تشک نوزادی در ایران

رنگ پارچه در شستشو ثابت بوده و در شست و شو با دست و ماشین لباسشویی بهتر است دمای آب 30 درجه باشد. برای رعایت بهداشت کودکتان به حداقل دو روبالشی احتیاج دارید که در صورت کثیف شدن از روبالشی دوم استفاده کنید. وجود یک بالش پر شده و دو روبالشی زیپ دار در این سرویس از مزیت های آن به شمار می رود.

تولیدی لحاف تشک نوزادی

تولیدی لحاف تشک نوزادی

خرید لحاف تشک نوزادی به صورت عمده در سایت مجموعه نی نی زرین فرصتی بسیار مناسب برای مشتریان خواهد بود تا در وقت و هزینه های خود صرفه جویی نمایند. افرادی که فرصت چندانی برای مراجعه حضوری جهت خرید لحاف تشک نوزادی ندارند به راحتی می توانند خرید خود را به شیوه آنلاین انجام دهند. شما می توانید از طریق مرکز فروش اینترنتی نی نی زرین خرید عمده خویش را با قیمت باور نکردنی انجام دهید.

 

قیمت لحاف تشک نوزادی

قیمت لحاف تشک نوزادی

قیمت خرید عمده لحاف تشک نوزادی نی نی زرین ارزان تر از بازار است و افرادی که برای فروشگاه و مغازه خود به دنبال محصول ارزان و با کیفیت هستند می توانند آن را با بهترین قیمت از سایت مجموعه نی نی زرین خریداری کنند. زمانی که افراد برای محل های فروش خود محصول را به صورت عمده تهیه می کنند می توانند که لحاف تشک نوزادی را با قیمت مناسب عرضه کنند که در پی آن شاهد استقبال مشتریان خواهند بود و بنابراین در مدت زمان کوتاه قادر به کسب سود فراوان و افزایش سرمایه می شوند.

 

فروش لحاف تشک کودک

فروش لحاف تشک کودک

خرید و فروش لحاف تشک نوزادی با قیمت ارزان همواره طرفداران بسیار زیادی دارد . فروش عمده لحاف تشک نوزادی به صورت آنلاین در مجموعه نی نی زرین این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید ابتدا ویژگی ها و اطلاعات بسیار خوبی در خصوص هر محصول به دست بیاورید و سپس با شناخت کافی اقدام به خرید کنید. قیمت محصولات نی نی زرین به خاطر فروش مستقیم و بی واسطه ارزان تر از جاهای دیگر است.

 

اندازه لحاف و تشک نوزادی

اندازه لحاف و تشک نوزادی

در هنگام تهیه لحاف تشک نوزادی توجه داشته باشید تا محصول مورد نظر کیفیت مناسبی داشته باشد و دارای جنس نرم و با دوام باشد. علاوه بر آن باید به ابعاد و اندازه و همچنین طرح رنگ لحاف تشک نوزادی نیز توجه کنید. لحاف تشک با طرح های فانتزی و عروسکی می تواند برای نوزادان انتخابی ایده آل و مناسب باشد. شما می توانید در هنگام خرید این محصولات، رنگ و طرح آن ها را با رنگ و طرح دیگر لوازم سیسمونی نوزاد ست کنید و مطابق با آن ها خرید خود را انجام دهید.

 

سرویس لحاف تشک نوزاد

سرویس لحاف تشک نوزاد

نی نی زرین به عنوان تولید کننده و عرضه کننده سرویس لحاف تشک نوزادی در شهر تبریز فعالیت می کند و مشغول به تولید تخصصی انواع لحاف تشک نوزادی درجه یک می باشد. تولیدات این شرکت از ویژگی هایی چون لطافت، سبکی، تنوع رنگی بالا و … برخوردارند. تمامی خریداران محصولات برند نی نی زرین از خریدشان بسیار راضی و خشنود هستند .

 

الیاف لحاف تشک نوزادی

فروش لحاف تشک نوزادی

مهم‌ترین نکته‌ای که باید در خرید سرویس‌خواب نوزاد به آن توجه کنید ضد حساسیت بودن و بکار رفتن مواد اولیه درجه یک است چرا که پوست نوزاد خیلی حساس است و به‌سرعت واکنش نشان می‌دهد. با توجه به بودجه و اجزای دیگر سیسمونی، سرویس خواب نوزاد می‌تواند فقط از ضروریاتی مثل پتو و بالش تشکیل شود و یا دارای تکه‌های مختلف و فانتزی دیگری هم باشد.

 

ابعاد تشک دم دستی نوزاد

ابعاد تشک دم دستی نوزاد

تخت های ثابت و گهواره ای که بعد از تولد برای نگهداری و خواب نوزاد استفاده می شود، کوچکتر از تخت های نوزادی هستند که در بازار موجود می باشد. از طرفی به دلیل ظریف و حساس بودن کودک شما، باید در این مرحله سرویس خواب نوزاد مناسبی خریداری کنید که راحتی نوزاد شما را مورد توجه قرار داده باشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما